Kamis, 19 November 2015

Homeopati UTI Menyembuhkan - Merawat Jangkitan Saluran Kencing Secara semulajadi

Homeopati UTI Menyembuhkan - Merawat Jangkitan Saluran Kencing Secara semulajadi

Penawar UTI homeopati adalah apa yang anda perlukan untuk menghilangkan UTI. UTI sebenarnya sangat umum. Walaupun ia tidak semestinya kecemasan perubatan, anda masih mahu untuk menghilangkan dengan cepat kerana dua sebab. Satu, anda tidak mahu jangkitan kepada kemajuan. UTI tidak dirawat melibatkan uretra boleh melakukan perjalanan ke pundi kencing dan sehingga buah pinggang. Dalam kes-kes tertentu, yang tidak dirawat UTI boleh membawa kepada kerosakan organ. Selain itu, tanda-tanda dan gejala UTI boleh mengganggu. Fikirkan sensasi yang terbakar setiap kali anda kencing, atau keperluan untuk pergi ke bilik air kerap tetapi hanya sangat sedikit keluar. Bayangkan jika ini telah disertai dengan sakit pelvis, sakit pada bahagian bawah abdomen, demam, loya, muntah-muntah.

Yang berkata, terdapat keperluan untuk menghentikan UTI secepat mungkin. Masalahnya, sesetengah orang asimptomatik, bermaksud, mereka tidak menunjukkan tanda-tanda dan gejala yang berkaitan dengan UTI. Di mana, ia adalah langkah yang bijak untuk sentiasa menghantar spesimen air kencing anda untuk ujian makmal untuk menentukan kehadiran jangkitan, lebih-lebih lagi jika anda kerap melakukan hubungan seks dengan berbilang pasangan dan jika anda mempunyai tabiat menahan keinginan untuk pee.

Setelah mengesahkan diagnosis UTI, dan jika E.coli bertanggungjawab untuk jangkitan, doktor anda akan mengesyorkan antibiotik. Anda perlu tahu, bagaimanapun, bahawa terdapat beberapa penawar UTI homeopati yang disediakan juga.

Penawar semula jadi yang paling disyorkan untuk UTI adalah jus kranberi. Jus cranberry mengandungi sebatian yang menyukarkan bakteria UTI penyebab mematuhi dinding saluran kencing. Oleh itu, dengan air yang mencukupi, bakteria ini boleh dengan mudah mengalir keluar daripada sistem.

Air adalah satu perkara lain yang perlu menjadi sebahagian daripada mana-mana campur tangan terapeutik untuk UTI. Ia telah berkata lebih daripada sekali bahawa air minuman setiap jam meningkatkan fungsi buah pinggang dan membantu anda mendapat bakteria daripada sistem anda.

Dengan semua perhatian tertumpu kepada kranberi dan air, ia tidak menghairankan bahawa kesan nanas di UTI sering diabaikan. Ya, buah ini manis tropika telah didapati sangat membantu dalam merawat UTI, dan ia bukan sahaja kerana sifat berasid. Seperti yang anda tahu, ada satu bahan lain dalam nanas, bromelain, lebih tepat, yang telah difikirkan untuk membantu dalam menjaga anda UTI rokok.

Mempunyai beri biru dalam diet anda juga merupakan cara yang baik untuk menakutkan bakteria yang menyebabkan UTI. Blueberry tergolong dalam keluarga yang sama seperti cranberry.

Mendapat banyak vitamin C dalam sistem anda, juga, Tidak kira di mana anda mendapatkannya dari, apa yang penting adalah bahawa anda mengambil sekurang-kurangnya 5,000 mg untuk membuat air kencing anda lebih berasid. Bakteria dan keasidan adalah musuh manusia, jadi selagi anda menyimpan saluran kencing anda berasid, anda tidak mungkin akan dijangkiti UTI.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar