Kamis, 19 November 2015

Cara Cari koloid perak

Cara Cari koloid perak

Adakah anda ingin membeli koloid perak? Tertanya-tanya di mana anda boleh membeli koloid perak? Dalam artikel ini singkat, anda akan menemui beberapa petua dan tips untuk dapat membeli air perak ionik, dan mendapatkan kesihatan yang optimum anda inginkan!

Perkara pertama yang perlu diingat, adalah bahawa terdapat beberapa perbezaan dengan perak ion. Apabila anda pergi untuk membeli colloidal silver, anda akhirnya akan mendapati bahawa mereka mempunyai kekuatan yang berbeza.

Ini biasanya berdasarkan pengukuran dipanggil bahagian per juta. Jadi 1 PPM = Dalam setiap juta bahagian, satu bahagian adalah perak!

Ini mungkin kelihatan seperti sedikit, dan ia adalah dalam perbandingan. Walau bagaimanapun, bagi keperluan tubuh badan kita, ia akan lakukan!

Jadi, harga boleh berbeza, berdasarkan kekuatan. Seterusnya, anda akan mendapati beberapa jenis yang berbeza. Saya cadangkan air perak ionik, kerana ia seolah-olah menjadi pilihan yang paling selamat, dan bukannya produk berasaskan gel, dan lain-lain

Sekarang, anda mungkin tertanya-tanya di mana anda boleh membeli perak ionik dari?

Baik kedai-kedai makanan kesihatan adalah pilihan yang baik dalam kebanyakan kes. Terdapat kemungkinan yang baik bahawa mereka akan mempunyai ia dalam stok.

Terdapat beberapa pilihan lain walaupun, jika anda tidak dapat mencari dan membeli colloidal silver melalui kedai makanan kesihatan.

Pilihan seterusnya adalah untuk membeli melalui pesanan pos. Ini boleh menjadi satu kaedah yang hebat, kerana ia membolehkan cara yang mudah untuk membeli produk ini. Berita lain yang baik, adalah bahawa mereka menyelamatkan!

Internet adalah satu lagi pilihan. Ini boleh membuat semua perbezaan, kerana, anda boleh menemui beberapa sumber yang besar.

Jika anda ingin harga yang terbaik, maka membeli dalam talian air perak, adalah satu idea yang hebat, kerana anda mempunyai pilihan, dan pilihan ini akan memberikan anda keupayaan untuk menyimpan, dan juga mendapatkan yang terbaik!

Jadi, melabur masa, dan anda boleh mencari beberapa pilihan yang baik untuk membeli air perak ionik!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar