Kamis, 19 November 2015

Cara-cara untuk menjadi lebih tinggi - Tips untuk Bantuan Anda Meningkatkan Ketinggian Anda Tidak kira berapa umur anda

Cara-cara untuk menjadi lebih tinggi - Tips untuk Bantuan Anda Meningkatkan Ketinggian Anda Tidak kira berapa umur anda

Ia memang satu perkara yang baik untuk menjadi tinggi. Sebagai tinggi mempunyai banyak kelebihan. Anda boleh bermain dalam permainan ketinggian berfaedah seperti bola keranjang dan anda boleh berjalan di jalan yang memakai pakaian fesyen ke hadapan. Malah, manfaat yang paling besar dengan ketinggian tambahan adalah bahawa anda yakin yang mana anda berada dan anda melakukan sesuatu tanpa tempahan atau perencatan. Terdapat beberapa cara untuk menjadi lebih tinggi. Ini termasuk makanan tambahan, senaman regangan, anggota badan memanjang, hormon pertumbuhan manusia, dan pertumbuhan manusia stimulator hormon.

- Dengan makanan tambahan yang betul, kita boleh berkembang ketinggian tambahan sebanyak 2-3 inci. Tambahan ini adalah sama penting sebagai latihan yang betul. Terdapat banyak makanan tambahan pertumbuhan pada masa ini. Walau bagaimanapun, anda perlu memilih yang mana satu yang terbaik untuk anda. Tambahan ini adalah agak mahal tetapi manfaatnya yang besar. Anda boleh mengambil makanan tambahan anda dengan anda di mana sahaja. Bahan-bahan dalam makanan tambahan meningkatkan tenaga, meningkatkan tenaga, dan meningkatkan fokus.

- Senaman regangan juga boleh membantu dalam menambah ketinggian tambahan. Latihan memakan masa (kira-kira 15 hingga 20 minit) tetapi berbaloi. Penyelidik membangunkan kombinasi mungkin yang betul latihan gaya yoga yang mengukuhkan, nada, dan membangunkan otot yang menyokong tulang belakang. Terdapat juga latihan-latihan lain yang mensasarkan tulang belakang. Dengan banyak kesabaran, cakera tulang belakang dan tulang rawan yang menyokong kaki, lengan, dan tulang belakang akan mula menebal, menyebabkan badan yang lebih tinggi dan berkadar.

- Memanjangkan Anggota Badan, yang merupakan satu proses pembedahan, memerlukan sama ada rod luaran atau dalaman diletakkan di dalam anggota badan yang perlu diselaraskan secara berterusan. Walau bagaimanapun, prosedur ini adalah mahal dan penambahan ketinggian akan berada di kaki, apatah lagi bil-bil hospital yang terlalu tinggi, masa, dan ubat-ubatan. Lebih kurang 1 mm ketinggian sehari diterjemahkan kepada kira-kira satu inci setiap bulan.

- Hormon pertumbuhan manusia adalah cara yang sintetik yang semakin meningkat lebih tinggi. Hormon pertumbuhan manusia sintetik yang dihasilkan di makmal perubatan. HGH meningkatkan ketinggian seseorang individu sehingga lima inci. Walau bagaimanapun, prosedur ini bukan tanpa kesan sampingan dan sangat berisiko.

- Pertumbuhan Manusia stimulator hormon adalah Gabung asid amino yang memaksa kelenjar pituitari untuk membuat hormon pertumbuhan manusia. Prosedur ini adalah lebih selamat daripada hormon pertumbuhan sintetik dan amat berkesan. Ini stimulator datang dalam bentuk cecair. Walau bagaimanapun, stimulator hanya berkesan kepada individu yang berumur di bawah 28 tahun.

Adalah lebih baik untuk menggabungkan dua terapi untuk mencapai hasil yang maksimum. Peningkatan ketinggian boleh didapati di semua peringkat umur. Seperti mana-mana usaha, meningkatkan ketinggian seseorang memerlukan usaha emosi, fizikal, dan kewangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar